25 GODIŠNJICA BRAKA

Godišnjica braka,reklo bi se šta je to ništa važno.Kad bolje čovjek razmisli i nije važno,ali kad ja razmišljam o tih 25 g zajedničkog života.Meni je to i te kako važno.Bez obzira na svu ljubav ovog svijeta kojom nas dragi Allah počastio,bilo je tu uspona i padova da ti se kosa diže na glavi.Lubav je bila ta koja uglavnom riješava sve to.Sve je lakše riješiti probleme s osobom koju voliš koja te voli.Vjera u boga i ljubav prema NJemu je ta veza koja vas još više veže i učvršćuje u skladan brak.Zato prođe toliko godina a da i ne primjeti smo.Jedino se ratnih godina sjećamo s mukom ili bolje rečeno ne volimo da se sjećamo.Odrasla djeca, titula nane i dede je još jedna titula koja nas krasi.Po svemu tome vidimo da su stvarno godine prošle,a meni, ko da je to sve jučer bilo.Kad sam bila ludo zaljubljena,kad su svi plakali jer im od mezimica ,jedinica u nepoznato .A ja ko začarana se pitala Bože zašto plaću a ja sretna što odoh ne znam ni gdje ni kako samo znam da odoh s njim u novi život.Sad kad su godine prošle znam zašto su plakali a ja se smijala i radovala.Oni su roditelji a ja bila samo dijete koje je živjelo u trenutku i za trenutak dešavanja…..In >>>>

tajnezivota

2 komentara

Komentariši